Bestyrelsen varetager opgaver af forskellige art i forbindelse med ejerforeningen Lindevang 7ez.
Ejerforeningen har indgået administratoraftale med DEAS A/S.
Foreningen består af 117 ejer lejligheder fordelt på opgangene 50-74.
Her er angivet bestyrelse medlemmer.
Guide til udarbejdelse af forslag til General forsamling
Der er i ejerforeningen udarbejdet husorden og vedtægter og disse skal efterleves.
En hver påtænkt forandring af ejerlejligheden/have skal indformeres og godkendes af bestyrelsen inden arbejdet påbegyndes. Her tænkes blandt andet på indgriben i bærende konstruktioner, ændring af rørføring, afløb, vinduer, fasade, nedtagning af radiator, etablering af gulvvarme og tilsvarende.
Hvis byggetilladelse kræves, så skal denne ligeledes forlægges bestyrelsen, inden arbejdet udføres.
Udlejning skal forligges DEAS for hver enkel udlejning. Såfremt dette ikke gøres, kan bestyrelsen kræve lejemålet ophæves.
Formand
Heidi Johannessen
54 st.th
Næstformand
Benjamin Arbirk
66, 2. mf.
Sekratær
Jonas Hansen
68, 2, tv.
Bestyrelsesmedlem
Anders Peter Hansen
52, 2. mf
Bestyrelsesmedlem
Martin Nielsen
68, 1. mf
1. suppleant
Margit Rasmussen
2. suppleant
3. suppleant:
Foreningen er ved at udarbejde en ny struktur for vores informationer på hjemmesiden. Vi har d. 30/3 2024 fremsendt en række informationer til vores ejere om forarbejderne til en ny vedligeholdelsesplan, som stadig er under udarbejdelse af vores rådgivere. Denne vil blive fremlagt til generalforsamlingens godkendelse senere på året. Den gamle tilstands rapport udgår fordi den indeholder en gamle vedligeholdelse rapport som kan være misvisende. Vær dog opmærksom på at tilstandsrapporten omtaler en lang række områder som skal udbrederes inde for de nærmeste år. Disse områder er forsat er gældende, med mindre de allrede er blevet udbedret. Tilstands rapporten kan udleveres til beborerne ved forespørges. En ny projektbeskrivelse er ligeledes tilsendt beboerne.
Råd og vejledning om brug af fjernvarme i lejligheder.
COPYRIGHT © ALLE RETTIGHEDER FORBEHOLDES